گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند

تزلا در پست وبلاگی نوشت، این شرکت فروشگاه‌هایش را تعطیل نمی‌کند. به منظور باز نگه داشتن فروشگاه‌ها، شرکت قیمت خودروهای تزلا را در سرتاسر جهان از ۱۸ مارس تا ۳ درصد افزایش می‌دهد، این افزایش قیمت شامل Model 3 با قیمت ۳۵ هزار دلار نمی‌شود.
مدل‌های گران قیمت‌تر 3s ،S، و X همگی شاهد افزایش قیمت هستند. در این پست آمده، تصمیم به باز نگه داشتن بیشتر فروشگاه‌ها پس از دو هفته ارزیابی از هر مکان خرده‌فروشی تزلا گرفته شد. حدود ۱۰ درصد از فروشگاه‌های تزلا اخیرا تعطیل شدند. تزلا می‌گوید "این‌ها فروشگاه‌هایی هستند که ما در هر صورت آن‌ها را تعطیل می‌کنیم."
این شرکت در تاریخ ۲۸ فوریه اعلام کرده بود، فروشگاه‌هایش را تعطیل می‌کند و تنها فروش‌های آنلاین خواهد داشت. ترلا در آن زمان گفته بود، فروش آنلاین به آن اجازه می‌دهد قیمت خودروهایش را تا ۶ درصد کاهش دهد و این همان دلیلی است که شرکت در نهایت قادر به فروش ۳۵ هزار دلاری Model 3 بود.
در پست وبلاگ اشاره‌ای به این نشد که چرا این شرکت تصمیم برای تعطیلی فروشگاه‌هایش را عوض کرد. با این حال، گفته شد تمام فروش‌های شرکت همچنان آنلاین خواهند بود، حتی در این فروشگاه‌ها – و فروشندگان تنها به مشتریان چگونگی سفارش محصولات تزلا را از طریق موبایل‌هایشان نشان می‌دهند. تنها تعداد کمی تزلا برای افرادی که خواهان خرید فوری هستند در فروشگاه‌ها باقی می‌مانند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه