اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۹ ارديبهشت

با توجه به انتشار گزارش هایی از رسانه های داخلی و خارجی، پیام رسان محبوب WhatsApp مجددا در عملکرد خود با مشکلاتی مواجه شده است. پس از این اتفاق در انجمن های مختلف اینترنتی، شکایت های متعددی  از این سرویس توسط کاربران صورت گرفته است.
با توجه به کامنت هایی که کاربران ناراضی در فضای مجازی از سراسر جهان گزارش شده است، مشکل ایجاد شده در این پیام رسان در عدم امکان ارسال و دریافت پیام ها بوده است. اولین اخبار در مورد مشکل این پیام رسان، توسط سرویس Downdetector منتشر شد. این سرویس بیش از 450 پیام خطا در طول یک ساعت در این پیام رسان را گزارش کرده است.
آخرین بار این پیام رسان در تاریخ 4 می با مشکلاتی روبرو شده بود. با توجه به خبر منتشر شده در منبع Verge، کاربرانی از آمریکا، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و چند کشور اروپایی در جدید ترین رویارویی با مشکل فنی این پیام رسان، تا دو ساعت امکان ارسال و دریافت پیام را نداشته اند.
WhatsApp یک سرویس پیام رسان کاملا رایگان است و کاربران می توانند در هر نقطه از جهان به آن دسترسی پیدا کنند و پیام های صوتی و متنی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بر اساس آخرین گزارش تحلیلگران، این پیام رسان نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد. این سرویس پیام رسان از فوریه سال 2014 متعلق به شرکت فیس بوک است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه