تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

شرکت سامسونگ یک بروزرسانی را برای تلویزیون های کوانتوم دات SUHD مدل 2016 فراهم کرده است، که تنظیمات HDR+ را به تلویزیون اضافه می کند. با این تنظیمات جدید، رنگ های روشن تر، رنگ مشکی تیره تر و کنتراست بهتری می توان داشت. این ویژگی به طرز موثری محتوای HDR را که توسط سازندگانی همچون نت فلیکس، آمازون و یوتیوب تولید می شود ارتقا داده و رنگ بندی تصاویر معمولی و استاندارد را نیز بهبود می بخشد. نتیجه نهایی این است که تصاویر زیباتر می شود و تنظیمات تخصصی تر برای افراد حرفه ای وجود خواهد داشت.
برای یادآوری باید بگوییم که HDR مخفف عبارت "گستره دینامیکی بالا" است که در این فناوری، میزان روشنایی و میزان تاریکی افزایش یافته و حالت های خاکستری بین این دو نیز زیادتر می شود. در نتیجه، می توانید جزییات بیشتری را در نواحی سایه روشن ببینید و نیز رنگ های بیشتری روی صفحه به نمایش می آید.


تلویزیون های SUHD سامسونگ پنل های ده بیتی دارند، بنابراین تا یک میلیارد رنگ را می توانند نمایش بدهند. این رقم خیلی بیشتر از تلویزیون های HDTV معمولی است، که البته سازنده محتوا نیز باید ویدیوی متناسب با آن تولید کند.
بروزرسانی جدید برای تمام تلویزیون های SUHD مدل 2016 سامسونگ قابل دریافت است، و در ماه سپتامبر برای تلویزیون های HDR معمولی نیز عرضه خواهد شد.

برچسب هاHDTVSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Samsung احتمالا قابلیت‌هایی همانند Chromecast را به تلویزیون‌های خود اضافه کند