تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن

برچسب چمدان الکترونیک ساخته‌ی چمدانسازآلمانی، ریموا، بر مسافران انتخاب شده‌ی لوفتانزا در 2015 آزمایش شد.
کیف‌های مسافرتی گران فیمت باید کارایی بیشتری از یک ظاهر خوب داشته باشند، و تولید کننده‎ی چمدان مصمم آلمانی ریموا نیز با این ایده موافق است. این شرکت یک برچسب را تولید کرده‌اند که اطلاعات بارها را مانند برچسب‌های کاغذی نشان می‌دهد، اما به شکل یک صفحه‌ی دیجیتال که در یک واحد قرار گرفته است که در کنار دسته قرار دارد.
تگ الکترونیکی ریموا مانند دستگاهی آزموده شده توسط خطوط هوایی بریتانیایی در 2013 است که به مسافران قابلیت چسباندن آن را به هر قطعه‌ای از بارشان می‌دهد.
مسافران، امروزه می‌تواند به سادگی در یک پرواز چک این کنند و یک کارت پرواز را به صورت دیجیتالی یا چاپی قبل از ورود به فرودگاه دریافت کنند. برخلاف سهولت این کار، آنان معمولا مجبور هستند  با بلوتوث ایجاد کنند تا بتوانند قبل ازخروج از خانه کیف خود را نشانه گذاری کنند. که جزییات در نمای الکترونیکی کیف است. پس از رسیدن به فرودگاه، می‌توان سادگی کیف خود را به ایستگاه خودکار چک این تحویل داد و حداقل از ایستادن در یک صف اجتناب کرد.
ریموا با همکاری لوفتانزا، که شریک رسمی راه اندازی آن است، این سیستم راروی مسافران انتخابی خود در 2015 مورد آزمایش قرار داد که در 14 مارس امسال راه اندازی می‌شود. مشخص نیست که خطوط هوایی دیگر تکنولوژی لازم را برای کار با این برچسب‌ها کسب کنند یا نه.اما نتایج همکاری با لوفتانزا برای ساخت استانداردی برای این صنعت بود.
نمایشگر این سیستم با یک دکمه در داخل چمدان فعالسازی می‌شود، بنابراین بیستن و قفل کردن چمدان آن را امن نگه می‌دارد و دستکاری نمایشگر را دشوار می‌کند. کاربردهای احتمالی این سیستم می‌تواند به خطوط هوایی قابلیت اطلاع رسانی مسافران خود را از وضعیت بارشان بدهد. مانند چرخ و فلک چمدان یا مکان کیف‌های گم شده. همچنین می‌توان از ان برای صرفه جویی در وقت و منابع بهره برد، که در غیر این صورت برای علامتگذاری کیف‌ها صرف می‌شود. این تگ الکترونیکی در محدوده‌ی تولیدات ریموا قابل دسترسی است. مانند توپاز ساخته از آلمینیوم موجدار و  لیمبوی پلی کربناتی.

برچسب هاElectronic luggageTag
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توییتر به شما اجازه می دهد تا تمام توییت های ارسال شده از یک موقعیت مکانی به خصوص را مشاهده کنید