گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ بهمن

بر اساس خبری رسمی، برای چهارمین سال پیاپی، گوگل کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی I/O سالانه‌اش را در Mountain View برگزار می‌کند. (پیش از این مکان آن سانفرانسیسکو اعلام شده بود.) سخنگوی شرکت در مصاحبه با VentureBeat تاریخ آن را تائید کرد.
با توجه به اینکه برنامه‌ی سال جاری همچنان قطعی نیست، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن به دست آید. اما I/O که معمولا هزاران توسعه‌دهنده را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند، جایی است که گوگل برخی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین محصولات خود را معرفی می‌کند. برای مثال، در کنفرانس سال گذشته، گوگل طیف وسیعی از محصولاتش را هدف قرار داد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستیار صوتی گوگل، جیمیل، Google News، Google Play، واحد خودروی خودران آلفابت، Waymax، و تراشه‌های شتاب‌دهنده‌ی هوش مصنوعی TPU را نام برد.
در نمایشگاه‌های قبلی I/O، شرکت محصولاتی چون Google Cardboard ،Google Photos ،Google Fit و Google Wave را رونمایی کرد. پس همانطور که پیش از این هم اتفاق افتاده است، انتظار می‌رود در این سال هم گوگل از برخی محصولات جدید رونمایی کند، در این باره می‌توان به نسخه‌ی اصلی آینده‌ی اندروید، Android Q اشاره کرد. قابلیت‌های دستیار جدید گوگل هم بسیار مورد توجه هستند. و در حالیکه گوگل معمولا اعلان‌های سخت‌افزاری را برای رویداد سالانه‌ی Made by Google در ماه اکتبر اختصاص می‌دهد، شاید شانس اندکی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Pixel 3 Lite باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه