ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، رسول سرائیان در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد در حوزه فناوری کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: امسال نمایشگاهی را تجربه خواهیم کرد که در ۲۵ سال نمایشگاه الکامپ بی‌سابقه است.
وی ادامه داد: ما سعی کردیم در این ۲۵ سال بخش‌های جدیدی را به رویدادهای نمایشگاه الکامپ اضافه کنیم اما امسال شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.
سرائیان با تاکید بر اینکه هر روز شاهد روند رو به رشد فناوری هستیم گفت: روند رو به رشد فناوری کمک بسیار بزرگی به ما است چرا که امروزه در کمترین جایی شاهد عدم حضور فناوری و دیجیتال هستیم و این موضوع ما را در ارائه دستاوردهای جدید در این حوزه یاری می‌کند.
وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت فناوری در زندگی امروز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور محوریت و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده گرفته است.
سرائیان از مهم‌ترین کارهای این سازمان در سال‌های گذشته را گردآوری ذینفعان حوزه فناوری زیر چتر الکامپ دانست و گفت: شعار امسال را برای نمایشگاه الکامپ آینده‌ای بهتر انتخاب کردیم تا برای جوانان نویدبخش روزهای بهتر به رغم فشار اقتصادی باشیم.
وی زیربخش‌های ارائه شده در این نمایشگاه با شعار آینده بهتر با elecom jobs، آینده بهتر با elecom stars، آینده بهتر با elecam games، آینده بهتر با elecam talks و آینده بهتر با elecam traens برشمرد.
به گزارش ایلنا، بیست و پنجمن نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)  از ۲۷ الی ۳۰ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه