تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

کمپانی اتریشی C Seed، متخصص در زمینه ی تولید تلویزیون های پیشرفته در جهان است. آخرین محصولی که این کمپانی ارائه کرده تلویزیون C Seed 262، به عنوان بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان محسوب می گردد. قیمت ارائه ی این محصول آنقدر باورنکردنی است که باعث تعجب علاقه مندان شده است.
تولیدکنندگان تلویزیون در سراسر جهان امروزه به سختی می توانند کاربران خود را شگفت زده کنند. اغلب این محصولات توسط کاربران چند سال یک بار خریداری می شوند و ممکن است تا چندین سال دیگر نیازی به خرید مجدد آن نداشته باشند. در نتیجه کمپانی ها تمام تلاش خود را می کنند تا با تغییر در اندازه و کیفیت صفحه نمایش و ویژگی های دیگر در این محصولات مشتریان را به خرید مجدد ترغیب نمایند.
اندازه ی صفحه نمایش C Seed 262، شش و نیم متر و صفحه نمایش 262 اینچ می باشد. صفحه نمایش با تکنولوژی LED و کیفیت تصویر 4K با کنتراست بالا است. تلویزیون مجهز به 10 بلندگوی داخلی با سوراند  7.1 و 9.1 کاناله می باشد. هنگامی که تلویزیون در حال استفاده نیست، صفحه نمایش با کمک یک مکانیزم خودکار در زیر تصویر زمینه پنهان است. قیمت تلویزیون C Seed 262، به میزان 549 هزار دلار است که در صورت درخواست نصب و راه اندازی آن مبلغ 35 هزار به آن اضافه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه