ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح پتانسیل‌های ویژه شرکت مخابرات ایران نسبت به دیگر اپراتورها در کشور اظهار داشت: تهیه سازوکاری مشخص به‌ منظور بهره‌برداری از کلیه امکانات و بسیج ظرفیت‌های شرکت از جمله فضا و زیرساخت‌ها با هدف افزایش بهره‌وری در بخش‌های مربوط به تلفن ثابت و دیتای تجاری و خانگی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در حال حاضر است.
سید مجید صدری با اعلام اینکه تمرکز فعالیت‌ها و همچنین نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد مناطق به‌ صورت ویژه در نهایت منجر به برقراری انضباط مالی و افزایش درآمد می‌شود، عنوان کرد: در این مسیر رعایت اصل شایسته‌سالاری، تقویت انگیزه و تعلق سازمانی و همچنین نظارت مستمر و مؤثر بر عملکرد تمام مناطق مخابراتی لازم و ضروری است.
وی افزود: با توجه به تغییر گسترده فضای کسب‌وکار به‌ ویژه در مورد استارتاپ‌ها و صنایع دانش بنیان، ظرفیت‌های درآمدی جدیدی برای شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که با استفاده از این سازوکار مشخص و بسیج کلیه امکانات می‌توانیم سهم خود را به‌ عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور از این فضای جدید محقق سازیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به اهمیت رعایت تمام سازوکارها و مقررات تعیین شده اداری و مالی برای تمام کارکنان و مجموعه‌های مرتبط با شرکت افزود: قطعا با تمام افراد و مجموعه‌هایی که مقررات تعیین شده و انضباط اداری را به صورت کامل رعایت نکنند، برخورد جدی و لازم صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در همین راستا در یکی از مناطق مخابراتی پس از اطلاع از بی‌انضباطی اداری یکی از مسئولین میانی شرکت، بلافاصله موضوع بررسی و فرد موردنظر توبیخ و از مسئولیت خود برکنار شد. این شخص مدت‌ها بدون حضور در محل کار، زمان حضوروغیاب خود را ثبت می‌کرده و در طول ساعات کار روزانه به کارهای دیگر اشتغال داشته است.
سید مجید صدری با بیان اینکه حضور و وجود چنین افرادی در مجموعه، شایسته خانواده بزرگ و وزین مخابرات نیست و مانند سمی مهلک سلامت مجموعه را به خطر می‌اندازد افزود: هر یک از کارکنان در هر بخش و سطح از سازمان در کنار وظیفه تعریف‌ شده‌ی خود، مسئولیت از حفاظت از حریم و سلامت مجموعه را بر عهده‌ دارند و در صورت بروز موارد مشابه حتماً لازم است مدیران ارشد را در جریان کوتاهی‌ها و مواردی از این‌ دست قرار دهند تا از تکرار چنین مسائلی جلوگیری شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه