موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

آقای جان چن، مدیرعامل کمپانی بلک بری در گفتگویی با خبرنگار FOX Business در رابطه با گذشته و آینده بلک بری در زمینه تولید گوشی های موبایل صحبت کرد.
بلک بری در گذشته یک برند برجسته و محبوب بود اما با ورود اپل به صنعت موبایل و معرفی آیفون، این محبوبیت به سرعت کاهش پیدا کرد. از آن زمان تاکنون، گوشی های بلک بری بیشتر توسط مقامات دولتی و افراد خاص استفاده شده است.


در این مصاحبه، آقای چن اعلام کرد که بلک بری قصد دارد تمرکز خود را از تولید گوشی های موبایل جدید به توسعه و بهبود فناوری های امنیتی محصولاتش منتقل کند. وی اضافه کرد که بلک بری سالیانه مبلغی در حدود 100 میلیون دلار را صرف سرویس های امنیتی اش می کند و تاکنون شرکت های امنیتی متخصص را در زمینه هایی مانند ارتباطات صوتی امن طبقه بندی اطلاعات(کاری، شخصی) خریداری کرده است. بلک بری همچنین اخیراً شرکت AdHoc که در زمینه امنیت نرم افزارهای پیام رسان فعالیت می کرد و با وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا و امنیت داخلی قرارداد داشت، را نیز خریداری کرد.


چن گفت، بلک بری می خواهد تعداد گوشی های موبایل خود در سال را از 4 عدد به 1 یا 2 عدد کاهش دهد. وی افزود، این کاهش تولید به اخراج کارمندانش منتهی نخواهد شد، در واقع بلک بری منابع خود را به بخش های دیگر منتقل خواهد کرد.
مدیرعامل بلک بری در پایان گفت، این شرکت قصد دارد محصولی را روانه بازار کند که در واقع ترکیبی از یک آیفون برای کارهای روزانه و بلک بری برای کارهای تخصصی خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بر طبق گزارشات و اخبار بلک بری تصمیم دارد سیستم عاملش را اندروید کند