گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ بهمن

Build کنفرانس توسعه‌دهندگان Microsoft و بزرگ‌ترین رویداد سالانه‌ی این کمپانی همیشه محبوب بوده است. اما امسال بلیت‌های این رویداد سه‌روزه که قرار است از 10ام تا 12ام ماه می برگزار شود، همچون گذشته به فروش نرفت. بر اساس آنچه Microsoft به VentureBeat خبر داد پیش‌فروش بلیت‌های این رویداد دیروز رأس ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 5 بعد عصر همان روز پایان یافت. بدین ترتیب بلیت‌های کنفرانس Build 2017 طی 8 ساعت فروخته شد.
برای مقایسه می‌توان به Build 2015 اشاره داشت که بلیت‌های آن در کمتر از یک ساعت و یا به‌طور دقیق‌تر طی 45 دقیقه به فروش رفت. اما رکورد زمان فروش همچنان از آن Build 2016 است چراکه تنها در یک دقیقه تمامی بلیت‌هایش خریداری شد.
به احتمال زیاد بتوان بروز مشکلات فنی را به‌عنوان عاملی اثرگذار بر روی فروش این دور از کنفرانس Build معرفی نمود. همچنین جابجایی مکان کنفرانس از سان‌فرانسیسکو به سیاتل را که نزدیک‌تر به ردموند، مرکز هدایت مایکروسافت است تا به سیلیکان‌ولی نیز به‌عنوان عاملی محتمل به شمار آورد. با تمام این اوصاف بلیت‌های این نوبت از کنفرانس Build به فروش رفت، حتی اگر رکوردی از خود بر جای نگذاشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه