پوشیدنی
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد

در حالیکه برخی از سازندگان ساعت های تجملی مانند تگ هیور به این انقلاب پوشیدنی ها با ساختن ساعت های هوشمند خودشان وارد شده اند، شرکت ساعت های تجملی کالیفرنیایی نیکو جرارد رویکردی کاملا متفاوت پیش گرفته اند . این ساعت مانند یک ساعت آنالوگ معمولی ( skyview pinnacle) با دستبند ساخته شده است که به شما این امکان را میدهد تا یک ساعت 38 mm در سمت دیگرش وصل کنید .
اگر داشتن دو صفحه ی ساعت  روی یک بند به اندازه ی کافی دیوانگی به نظر نمیرسد، پس احتمالا قیمت اینطور خواهد بود . با قیمت 9300 دلار دیگر ارزان به نظر نمیرسد؛ اما حداقل شامل یک ساعت اپل میشود . به طور غیر منتظره ای این گران ترین حالت ممکن نیست ، شما میتوانید یک نسخه ی طلایی 18 عیار (همراه با ساعت اپل طلایی) به قیمت 112000 دلار بخرید .


جدی یا احمقانه ؟
skyview pinnacle نیکو جرارد با یک آهن ضد زنگ 41mm می آید که ضد آب هم است اما احتمالا تحت الشعاع گاه شمار سمت دیگر قرار میگیرد. اگر به خرج کردن مقدار زیادی پول  برای یک چیزی که ظاهری احمقانه دارد ، علاقه دارید، پس بدانید که نیکو جرارد در حال سفارش گرفتن از قبل است، و رسیدن آنها در 10 تا 12 ماه آینده شروع میشود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن جدید Volkswagen برای Apple Watch