اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

همانند Chrome، در به‌روزرسانی صورت گرفته‌ بر روی Google app پلتفرم iOS، قابلیت incognito mode به آن اضافه شد. Incognito mode حالتی است که مرورگر History و پیشینه‌ی جست‌وجو کاربر را در خود نگاه نمی‌دارد. ویژگی‌های دیگر شامل اجرای ویدئوهای YouTube مستقیما در همان برنامه، قابلیت‌های ارتقاء یافته براساس iOS 10 و کارایی ارتفاء یافته که از کرش‌ها تا ۵۰ درصد می‌کاهد.
قابلیت Incongnito mode از طریق Settings و Turn on incognito قابل دسترسی است. همانند Chrome وAllo، در این حالت، theme برنامه به حالت تاریک‌تری تبدیل می‌شود. هنگامی هم که این قابلیت فعال باشد، کارت‌های Google Now جای خود را به فیلد Search incognito می‌دهند.
برای اضافه کردن امنیت، کاربران می‌توانند Touch ID را برای حالت incognito فعال کنند. با این کار مطمئن خواهند بود که پس از دوباره وارد شدن به یک صفحه‌ی Incognito، تنها خودشان به آن دسترسی خواهند داشت.
ویدئوهای YouTube موجود در نتایج جست‌وجو نیز به جای آنکه نیازمند برنامه‌ی دیگری باشند، در همانجا قابلیت اجرا دارند. به‌روزرسانی‌های کوچک‌تری نیز جهت افزایش پایداری برای کاربران iOS 10 و بهبود کارایی صورت گرفته است.
همانند تغییری که بر روی Android نیز شاهد آن بودیم، در این به‌روزرسانی نام Google Now به the feed تغییر پیدا کرده است.

برچسب هاGoogle AppiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد