ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ آذر

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه صبح سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود و تا روز جمعه ۲۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
برگزاری نمایشگاه تلکام امسال با حواشی زیادی درگیر بود و برگزاری آن در زمان مقرر منتفی شد. وزیر ارتباطات نیز اعلام کرد بهتر است به جای این نمایشگاه، کنفرانس ظرفیت برگزار شود. اما دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در آستانه بیستمین سال برگزاری تلکام، تمام تلاشش را به کار گرفت تا نمایشگاه جدید تحت عنوان تلکام پلاس برگزار شود.
دو هفته قبل از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) وزارت ارتباطات از حضور در تلکام بیستم به صورت غرفه‌دار انصراف داد. پس از انصراف وزارت ارتباطات سندیکای مخابرات و اپراتورها نیز عدم حضورشان را اعلام کردند.
فرامرز رستگار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در تلکام جدید که با عنوان تلکام پلاس برگزار می‌شود، صرفا غرفه‌ها و نمایشگاه مربوط به تلفن و کامپیوتر نیست و تمام فناوری‌های مربوط به ICT در تلکام جدید حضور دارند. علاوه بر میزگردهایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، چیزی شبیه کنفرانس ظرفیت که مدنظر وزارت ارتباطات بود را منظور کردیم.
او افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مقابل سالن ۳۷A توسط وزیر ارتباطات و هیات همراه انجام می‌گیرد و پس از رونمایی از دستاوردها، او از سالن ۳۸B بازدید خواهد کرد. تلکام امسال یک بخش جانبی تحت عنوان ICT ) تلکام پلاس) دارد که در آن کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.
کارگاه آموزشی سیستم‌های رادیویی و سامانه ارتباطات بی‌سیم (سه شنبه ۲۶ آذر) کارگاه آموزشی فایو جی، سی دی ان و اینترنت اشیا (چهارشنبه ۲۷ آذر) کارگاه آموزشی بلاک چین و هوش مصنوعی (پنج شنبه ۲۸ آذر) و کارگاه آموزشی راه کارهای نوین در صنعت آی تی (جمعه ۲۹ آذر ) مباحثی هستند که در این نمایشگاه درباره آن‌ها بحث و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه