نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد

هرگز دکمه‌ی صوتی در داخل یک ماشین جدید را فشار ندهید. از حدود 7 سال پیش تاکنون دستیار صوتی در بیشتر خودروهای امروزی، تقریبا توسط هر سازنده‌ای به کار گرفته شده است. افراد قادرند آهنگ را عوض کنند، مسیرها را پیدا کنند و احتمالا اتصال به بلوتوث را فعال کنند، البته اگر خوش شانس باشند.
کل دکمه‌هایی که بر روی اکثر اتومبیل‌های جدید قرار دارند قادر است چیزهایی را انجام دهد که افراد می توانستند در سال 2010 انجام دهند؟ این خوب نیست. زیرا در آزمایش ماشین‌های سال 2010 آن‌ها هم همین کارها را انجام می‌دادند. این همیاران صوتی نمی‌توانند به چیزی مانند هوش مصنوعی نزدیک شوند، پاسخ سوالات را بدهند و یا درخواست‌ها را پیگیری کنند و اساسا ابزارهایی زینتی هستند که در Apple CarPlay و Android Auto بسیار رایج و متداولند.
البته مشکل این است که CarPlay و Android Auto در دو سال گذشته هیچ تغییر چشمگیری نداشته‌اند، بنابراین پیشرفت دستیار صوتی در ماشین‌ها زمانیکه افراد به بازار فکر می‌کنند دچار افت شدید شده و یا اینکه در کمترین انتظار نسبت به Apple و Google می‌توان فرض کرد که این دو درگیر نوأوری‌هایی هستند که فراتر از اضافه کردن چند قابلیت و برنامه می‌باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه