کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ آذر

GoPro روز دوشنبه اعلام کرد در نتیجه‌ی جنگ تجاری بین دو کشور چین و ایالات متحده تا تابستان سال ۲۰۱۹، بیشتر تولید دوربین‌های مربوط به ایالات متحده‌اش را از چین خارج می‌کند. این شرکت ساخت دوربین، درباره‌ی مکان احتمالی انتقال این بخش از کارخانجات خود جزئیاتی ارائه نکرد.
Brian McGee، کارشناس ارشد مالی GoPro در بیانیه‌ای اعلام کرد "محیط ژئوپولتیک کسب‌وکار امروز نیازمند چابکی است، و ما تلاش می‌کنیم نگرانی‌های تعرفه‌های گمرکی را با جابه‌جا کردن بیشتر تولید دوربین‌های اکشن مربوط به ایالات متحده به خارج از چین برطرف کنیم."
GoPro به تولید دوربین برای چین، همین طور دوربین‌هایی که مقصد آن‌ها کشورهای دیگر است، در چین ادامه می‌دهد. عملکرد کلی این شرکت در چند سال اخیر با گسترش فروش در خارج از ایالات متحده و اروپا بهبود داشته است، این تولیدکننده سهم بازار خود را در کشورهایی چون ژاپن، کره‌جنوبی، و منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه افزایش داده است.
Nick Woodman، مدیر عامل شرکت در مصاحبه با CNN در ماه سپتامبر گفته بود، او فعالانه به دنبال انتقال برخی از تولیدات به خارج از ایالات متحده است و ادعا کرد که مقابله با جنگ تجاری به ما اجازه داد تا درباره‌ی روش‌های نوین کسب‌وکار فکر کنیم. وی همچنین گفت: سادگی خط تولید GoPro، که در حال حاضر شامل تنها سه دوربین اکشن و یک دوربین ۳۶۰ درجه برای افراد نیمه‌حرفه‌ای است، برای این شرکت به اندازه‌ی شرکت‌هایی با تولیدات بسیار متنوع پرچالش نیست. از طرف دیگر، این کارخانه تجهیزات مورد نیاز دوربین‌هایش را خود تولید می‌کند و این به پایین نگه داشتن هزینه‌های آن کمک می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه