گوناگون
رضا رزمی۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد

مرکز بازیافتی در "سیلیکون ولی" به دنبال زنی هستند که یکی از نادرترین نمونه های کامپیوتر اپل را به زباله دانی این مرکز انداخت. این سیستم قدیمی، از نسل های اولیه کامپیوترهای اپل به حساب می آید که در یک مزایده خصوصی با قیمت 200 هزار دلار به فروش رسید.
طبق خبرهای منتشر شده ، به نظر می رسد که این زن در حال تمیز کردن پارگینگ شوهرش بود که با این کامپیوتر قدیمی روبرو می شود و آنرا به مرکز بازیافت تحویل میدهد.
تنها 200 نمونه از این کامپیوتر کمیاب وجود دارد، کامپیوترهایی که خود استیو جابز به همراه استیو ووزنیاک و رون واین در سال 1976 آنها را اسمبل کرده اند. قیمت این کامپیوتر در آن روزها 600 دلار بود.


مدیر بخش بازیافت آن منطقه اعلام کرد که این فرد چندین جعبه از لوازم الکترونیکی را تحویل این مرکز داد و درخواست رسید نکرد و حتی مشخصات خود را در سیستم ثبت نکرد. چند هفته بعد گروه بازیافت متوجه شدند که نمونه نادری از کامپیوترهای اولیه اپل داخل این جعبه ها قرار دارد.
همچنین آنها اعلام کردند که حاضر هستند 50 درصد از مبلغ حاصل شده از فروش این کامپیوتر را به این زن برگردانند، البته اگر بتوانند او را را پیدا کنند و سر آخر اضافه کردند که نیازی به داشتن رسید نیست، تنها دیدن این زن کافیست تا مبلغ را به او پرداخت کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های ایفون در سال 2014