اپلیکیشن
مریم طاهری۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ بهمن

این اپلیکیشن  Google Voice در ماه مارس سال 2009 میلادی منتشر شده و تا به امروز محبوبیت وسیعی به دست آورده است. این اپلیکیشن این قابلیت را برای شما ایجاد می کند تا بر روی دستگاه‌های مختلف، که یکی از آن‌ها کامپیوترهای شخصی است، تماس تلفنی دریافت کنید. گوگل سرویس  voicemail transcript  رونوشت پیام صوتی خود و همچنین قابلیت بایگانی کردن و جستجو در تمامی پیام‌ های متنی ارسال و دریافت شده در این اپ را به نمایش می‌ گذارد. به هر حال با گذشت زمان این اپ کمرنگ تر شد. گوگل اپلیکیشن های جدیدتری را معرفی کرد، مانند اپلیکیشن  Hangouts، که با قابلیت اضافه کردن شماره Google Voice شما به آن باعث شد تا Google Voice به کلی فراموش شود. اما به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است.
اخیرا گوگل خبر از آپدیت جدیدی برای اپ Google Voice که شامل تغییرات کلی در رابط کاربری این اپلیکیشن است داد. این آپدیت برای تمامی کلاینت ‌های این نرم افزار اعم از  تلفن ‌های همراه اندروید و iOS و کامپیو ترهای شخصی منتشر می شود. نسخه اندروید و iOS این اپ از طراحی اپ تلفن پیش فرض اندروید بهره می‌برند. در کنار این طراحی، گوگل در نسخه iOS  این اپ نوار پایینی برنامه را نگه می‌دارد تا نسخه iOS این اپلیکیشن با سبک طراحی Apple همخوانی داشته باشد. طراحی نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی این اپ بسیار شبیه طراحی اپ Google Hangouts است.

این آپدیت شامل تغییرات ظاهری است و کارایی Google Voice مانند قبل باقی خواهد ماند. با این که یکی کردن شماره Google Voice با اپ Google Hangouts هنوز ممکن است، اما شما به استفاده از اپلیکیشن Google Voice ترقیب خواهید شد. در حقیقت، این کار به شما تجربه بسیار بهتری خواهد داد. به نظر می‌رسد که Google از سرویس به هود یافته‌اش پشتیبانی خواهد کرد، پس در آینده‌ای نزدیک شاهد دور انداخته شدن Google Voice نخواهیم بود. این آپدیت چند هفته دیگر منتشر خواهد شد و اول برای اندروید و سپس برای iOS ریلیز خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه