کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

در رویداد Playtime توسعه‌دهندگان Android، شرکت Google اعلام کرد به زودی اپلیکیشن‌ها در Play Store گزینه‌ای جدید دریافت می‌کنند که می تواند پیامد بزرگی را بر نحوه‌ی مشترک‌شدن کاربران داشته باشد. برای مثال، کاربران می‌توانند پیش از آنکه مشترک ثابت شوند، برای ۳ ماه اول اشتراک خود ماهیانه مبلغ ۱ دلار پرداخت کنند.
این رویکرد می‌تواند جهش بزرگی در اپلیکیشن‌های موجود در بازار ایجاد نماید. اپلیکیشن‌های مربوط به موسیقی و ویدئو نیز قطعا در این لیست به چشم می‌خورند. احتمالا استفاده از چنین سیاستی و قیمت‌گذاری ارزان‌تر  اولیه، عامل ترقی سرویس‌ YouTube Red متعلق به Google شده، و یا در حفظ برتری Spotify بر Apple Music و رقبای دیگر کمک کرده باشد. اپلیکیشن‌های دیگری مانند Sling TV، PlayStation Vue و حتی ابزارهای بهره‌وری همچون Evernote نیز در صورت تمایل  توسعه‌دهندگان به کاهش قیمت موقتی، می‌توانند از چنین سیاست قیمت‌گذاری موفقی استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که وجوه دریافتی حق اشتراک‌ اپلیکیشن‌ها در Play Store، سریع‌ترین روش رشد کسب‌وکار است چنین برنامه‌هایی در ۳ سال گذشته بوده، به صورتی که با افزایش بیش از ۱۰ برابری همراه بوده است. با توجه به آن، امسال هر دو شرکتApple و Google شرایط تسهیم درآمد را  پیرامون شرایط مشترکین خود تنظیم کرده‌اند که به سازندگان برنامه‌ها نسبت به گذشته تخفیف بیشتری تعلق می‌گیرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اجرای بدون مشکل برنامه‌های Android بر روی Chromebook