تکنولوژی
الناز فرجی۹:۱۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

موتور پاریلا کربن(Moto Parilla Carbon) به عنوان یک موتور سیکلت به شدت الهام گرفته از دوچرخه‌ی برقی طراحی شده برای زمین‌های ناهموار با این ادعا که یک دوچرخه‌ی الکترونیکی SUV است، وارد زندگی ما می‌شود. دوچرخه‌ی زیبا اما بزرگ و ستبر ما را برای شروع رکاب زنی در سربالایی، کاملا هیجان زده نمی کند اما قطعا یک چنین ادعایی را ایجاد می‌کند و سرها را بر می‌گرداند. به علاوه، این دوچرخه با یک دریچه‌ی کنترل بنزین در دسترس است، بنابراین می‌توان در طول روز به دلیل درد ماهیچه‌ی ساق پا آن را خاموش کرد. پس از عرضه با یک خودروساز انگلیسی به نام کاترهام، طراحان آن به تنهایی در حال پیش بردن طرح هستند.
در سال 2013، کاترهام در حال ور رفتن با این ایده‌ی فروش Carbon به عنوان بخشی از یک گروه سه تایی از موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های الکتریکی بود. جای تعجب نیست(پس از همه، تخصص او در اتومبیل است) کاترهام کمک‌های جدی در ساخت دوچرخه دارد از یک به هم پیوستن کارآزموده‌های صنعت موتورسیکلت/روروک، مهندس Zeno Panarari و طراح Alessandro Tartarini. پس از این‌که کاترهام طرح‌های Carbon خود را در سال 2014 دور انداخت، Panarari و Tartarini طرح توسعه‌ی دوچرخه‌ی خود را تحت نام Moto Parilla پیش بردند، که در آن علاقه مندان به موتورسیکلت به عنوان سازنده‌ی ایتالیایی اواسط قرن ۲۰ به رسمیت شناخته خواهند شد. Moto Parilla PLC سال گذشته در لندن تاسیس شد، و از آن زمان یک نمونه‌ی دوم از نمونه‌ی اولیه‌ی Carbon را توسعه داده است. این شرکت در حال حاضر در حال تلاش برای جمع آوری پول سرمایه گذاری برای آغاز تولید است.
خارج از خسارت تحویل به صاحب جدید، به نظر می‌رسد کاترهام درست همانند سال 2013 عمل کرده- یک کربن موتورسیکلت مانند بزرگ و قاب آلومینیومی ضامن دار شده با چرخ‌های تایر پوش «بالون» توسط یک چنگال تیرپایه‌ی جلویی و swingarm  عقبی.
اجزای این مجموعه شامل ۴۰۰ میلی‌متر Magura مقابل دیسک‌های هیدرولیک(۲۱۰ میلی‌متر در عقب)، یک هاب Shimano Nexus هشت سرعته، 26 x 4.8 در تایرهای ضخیم و یک صفحه نمایش LED برای اطلاعاتی مانند وضعیت باتری، سرعت و فاصله می‌باشد.
همچنین چراغ‌هایی در جلو و عقب ، رینگ‌های آلیاژ با پره‌ی استیل و زین Moto Parilla Sport وجود دارد.
دوچرخه‌ی Carbon با انتخاب یک خریدار از Shimano Steps motor ۲۵۰ وات ۳۶ ولت برای یک جاده‌ی سازگار با سرعت بالای  ۱۵.۵ مایل در ساعت(۲۵ کیلومتر / ساعت) یا یک درایو میانه‌ی ۵۰۰ وات ۴۸ ولتی با دریچه‌ی گاز گنجانده شده و حداکثر سرعت ۲۲ مایل در ساعت(۳۵ کیلومتر/ساعت) می‌باشد.
موتور در محل کار عصاره‌ی خود را از یک باتری داخلی یون لیتیوم ۱۲ آمپرساعت دریافت می‌کند که شش تا هشت ساعت برای شارژ طول می‌کشد.
دوچرخه‌های برقی می‌توانند به طور کلی بسیار سنگین رانده شوند، اما فکر رکاب زدن یک پوند به اندازه‌ی  ۶۰(Moto Parilla به ما می‌گوید که امیدوار است که وزن را تا زیر ۳۰ کیلوگرم نگه دارد)  موتورسیکلت مینی رو به جلو با کمک یا بدون کمک پدال جذاب به نظر نمی‌رسد. ما قطعا ایده‌ی یک دریچه‌ی گاز و توان بیشتر برای پرتاب این بدنه‌ی سنگین رو به جلو را دوست داریم.

برچسب هاelectric bikes
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرحی جدید برای دوچرخه ها، فراتر از انتظار شما