پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

علی رغم تجربه های شگفت انگیزی که واقعیت مجازی در اختیار ما قرار می دهد، می تواند اعصاب خوردکن نیز باشد، به خصوص زمانی که شما در حال چرخیدن در فضای واقعیت مجازی هستید و در عین حال نگران برخورد کردن با اشیای موجود در دنیای واقعی هستید.
در روز سه شنبه در E3 ، تولید کننده ی لوازم جانبی Nyko از راه حلی برای جلوگیری از برخورد با نقاط کور به کمک محافظ واقعیت مجازی پرده برداری کرد.

سیستم محافظ واقعیت مجازی، دو مچ بند را دور بازوهای شما قرار می دهد که در هر زمانی که شما از محدوده ی امن تعیین شده ی واقعیت مجازی خارج می شوید، به شما هشدار می دهد.
این سیستم با استفاده از سیگنال های بلوتوث کار می کند که از ردیفی از چهار حسگر متصل شده  به یکدیگر تشکیل شده است که شما می توانید آن ها را در اطراف خود و در هر موقعیتی که می خواهید، قبل از استفاده از هدست واقعیت مجازی، تنظیم کنید. هر زمانی که به سمت محدوده ی سنسورها تغییر جهت می دهید، این مچ بندها به لرزش در می آیند و شما را به شکلی زیرکانه و کمک حس لمسی به سمت عقب و در منطقه ی امن مورد نظر و بدون قطع کردن تجربه ی واقعیت مجازی شما، هدایت می کند.

چنین منطقه ی امنی می تواند به شکل قابل توجهی به تجربه ی شما بهبود ببخشد زیرا به شما اجازه می دهد تا تنها بر روی دنیای مجازی متمرکز شوید به جای اینکه همزمان نگران برخورد کردن با دیوار و یا میز پذیرایی خود باشید.


اگر این محصول مانند هر کدام از تجهیزات جانبی دیگر به نظر می رسد؛ پس بنابراین شما جزو کاربرانی نیستید که واقعیت مجازی را تجربه کرده است. با توجه به تجربیات شخصی خود، می توانیم بگوییم که یکی از بزرگترین مشکلات آزاردهنده در زمان نمایش واقعیت مجازی، نیاز به وجود یک مراقب در کنار شماست که به راهنمایی شما بپردازد و در نهایت از آسیب دیدن شما جلوگیری کند.
بسیاری از افرا می توانند واقعیت مجازی را  در حالی که به یک صندلی غل و زنجیر شده اند تجربه کنند. اما به طرز فزاینده ای، بیشتر اپلیکیشن های جذاب واقعیت مجازی در زمانی که شما در حالت ایستاده قرار دارید ، بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می دهند. با وجود اینکه هنوز موفق به استفاده از آن نشده ایم، اما می توانیم بگوییم که محافظ واقعیت مجازی می تواند یک راه حل عالی برای بسیاری از استفاده کنندگان واقعیت مجازی باشد.

این دستگاه که می تواند با بسیاری از سیستم های واقعیت مجازی مورد استفاده قرار بگیرد، با قیمت 99.99 دلار در پاییز امسال برای فروش عرضه می شود.

برچسب هاVR safety wristbands
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لباس موشن کپچر مقرون بصرفه که تجربه ای ناب از واقعیت مجازی را ارائه می دهد