نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

AWS، بازوی محاسبات رایانش ابری آمازون، اعلام کرد قصد به کارگیری سرویس پایگاه داده‌ی ارتباطی‌اش (RDS) را در VMware دارد؛ مهم نیست که آن به صورت VMware Cloud بر روی AWS قرار داشته باشد و یا به طور اختصاصی در یک مرکز داده‌ی سازمانی قرار می‌گیرد.
درحالیکه رقبای AWS مدت‌های طولانی بر روی این نوع از توسعه‌های رایانش ابری هیبریدی متمرکز شده‌اند، AWS هرگز بر روی نوع مشابهی از آن تاکید نداشت. اگرچه، واضح است که این شروعی برای تغییر است – و اینکه مایکروسافت و برخی شرکت‌های دیگر در این فضا کاملا خوب عمل کرده‌اند.
Andy Jassy، مدیرعامل AWS گفت "مدیریت اداری و عملیات پایگاه‌های داده کار سخت، خطاپذیر، و با فشردگی منابع است. این همان دلیلی است که چرا هزاران مشتری به Amazon AWS برای مدیریت پایگاه‌های داده‌شان اعتماد می‌کنند."
با استفاده از Amazon AWS بر روی VMware، سازمان‌ها قادر به بهره‌مندی از فناوری AWS برای اجرا و مدیریت پایگاه‌های داده‌ی Microsoft SQL Server ،Oracle ،Postgare SQL ،MySQL و Maria DB در مراکز داده‌ی خود هستند. AWS می‌گوید، ایده‌ی کار این است که راه‌اندازی و مدیریت پایگاه‌های داده را برای سازمان‌ها در هر جایی که می‌خواهند داده‌هاشان را دسته‌بندی کنند، آسان کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه