کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ اسفند

بازار تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ افت کلی خواهد داشت، اما فروش‌ها در طول نیمه‌ی دوم سال شروع به رشد می‌کنند. دلیل این فرایند که به‌کارگیری محصولات مبتنی بر 5G توسط مشتریان ذکر شد، چندین سال طول می‌کشد.
اگرچه تعدادی از تلفن‌های 5G در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شدند، از مجموع فروش ۶.۷ میلیون دستگاه 5G انتظار می‌رود تنها نشان‌دهنده‌ی ۰.۵ درصد از کل ۱.۳۹۵ میلیارد تلفنی باشد که در سال ۲۰۱۹ به فروش می‌رسند.
تا سال ۲۰۲۳ وضعیت تغییر می‌کند: تلفن‌های 5G، به میزان ۲۶ درصد کل فروش‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، این میزان برای تلفن‌های 3G، به مقدار ۲.۲ درصد کاهش می‌یابد.
تخمین‌های IDC نشان می‌دهند تلفن‌های 4G جایی در آینده‌ی پیش‌بینی‌ها ندارند. اگرچه این تکنولوژی ارتباطی در سال ۲۰۱۹ حدود ۹۵.۴ درصد سهم بازار را خواهد داشت، با رشد منفی ۴.۴ درصد در سال ۲۰۲۳، ۷۱.۷ درصد سهم بازار را در این سال خواهد داشت و به فروش ۱.۵۴۲ میلیارد واحد می‌رسد.
تحلیلگر ارشد IDC توضیح می‌دهد "اگرچه همچنان جایگاه تحولات 5G و نمایشگرهای تاشو در بین کاربران نیاز به بررسی دارد، سال ۲۰۱۹ مطمئنا سال نوسازی بازار گوشی هوشمند خواهد بود."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه