سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

به گزارشی از Appleinsider، کمپانی Apple در آغاز سال جاری 3 تبلت جدید خود را رونمایی خواهد کرد. بر اساس استدلال تحلیلگر مینگ چی کو که به ندرت در مورد پیش بینی فناوری های اپل اشتباه کرده است، مدل جدید تبلت Apple  با صفحه نمایش مورب 10-10.5 اینچی با قابی بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش خواهد بود.
کو گفت است Apple در ماه آوریل و ژوئن سال 2017 از iPad mini رونمایی نخواهد کرد و تنها از دو تبلت جدید به اندازه های 9,7  و  12,9به نام های iPad  و iPad Pro پرده برداری می کند. همچنین مدل جدید 10 یا 10.5 اینچی نیز عرضه خواهد شد که دارای قاب بسیار باریکی می باشد. اگرچه تحلیلگران دیگر معتقدند این محصول بدون فریم خواهد بود. به هر حال، استودیو طراحی Aatma چند سال پیش نمایش داد که چگونه ممکن است iPad اپل بدون فریم باشد.
iPad با اندازه‌ ی 12.9 اینچی و نسخه 10-10.5 اینچی Apple مجهز به تراشه A10X خواهند بود که کمپانی TSMC بر روی آنها کار خواهد کرد. iPad با اندازه ی 9.7 اینچی نیز دارای چیپ قدیمی А9 می باشد و در نتیجه قیمت نسبتا پایین تری دارد. با توجه به صحبت های کو، تبلت جدید 50-60٪ هزینه فروش را به خود اختصاص خواهد داد و  به طور کلی، کمپانی Apple با  کاهش 10٪ در فروش سالانه iPad مواجه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه