اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

این ویژگی جدید که ابتدا ماه گذشته در نرم‌افزاری با نسخه‌ی بتا عرضه شده بود، قابلیت GPS را با وارد کردن دستی اطلاعات یکی کرده و به خصوص برای افراد فراموشکار و همینطور به شما اطمینان می دهد که دقیقا به نقطه ای که اتومبیل تان را پارک کرده‌اید، می رسید. از امروز این ویژگی به نسخه‌های اولیه‌ی Google Maps بر وری Android و iOS اضافه می‌شود.
در نسخه‌ی Android کاربران با ضربه بر روی نقطه‌ی آبی کوچکی، موقعیت فعلی خود را مشخص می‌کنند و سپس بر روی گزینه‌ی Save Your Parking کلیک می‌کنند. طبیعتا در پارکینگ‌های چند طبقه‌ی این موضوع ممکن است به طور کامل مفید نباشد و به همین علت شما می‌توانید نوتی را نیز به آن اضافه کنید. از دیگر کاربردهای این نرم‌افزار جالب این است که شما می‌توانید پایان زمان اختصاص داده شده به پارک خودرویتان را به برنامه وارد کنید و در این حالت Google Maps جهت جلوگیری از خرید شارژ اضافی، زمان بازگشت به اتومبیل را به شما اطلاع می‌دهد. علاوه بر این برای کمک به یادآوری محل پارک خودرو، شما قادر خواهید بود که عکسی از محل پارک گرفته و وارد برنامه کنید.
شایان ذکر است که Google Maps در حال حاضر اشکال مختلفی از این یادآوری‌ها را ارائه می‌دهد. بر روی iOS و Google Maps بدین طریق عمل می‌کند که وقتی شما از طریق بلوتوث یا گیرنده‌ی USB به اتومبیل وصل می‌شوید، این ویژگی تشخیص محل پارک خودرو با ایجاد ضربه‌ شما را از محل آن مطلع می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه