سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

از امروز کاربران PS4 Pro می توانند از بهبود کیفیت بازی Final Fantasy XV در کنسول های بازی خود لذت ببرند. به روزرسانی جدید این بازی در 21 فوریه برای علاقه مندان به این بازی محبوب منتشر شده است. پچ جدید این بازی کیفیت و برخی از مولفه ها در بازی را تا حد زیادی افزایش داده است.
در حال حاضر با استفاده از دوربین Prompto می توان تصاویری با کیفیت بالا را در بازی ثبت نمود و همچنین کاربران می توانند  با کمک Chocobos در هنگام بازی و انجام مراحل به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. به گزارش نشریه ی خبری کمپانی Square Enix، در ماه نوامبر نیز دو به روزرسانی برای این بازی منتشر خواهد شد. یکی از آنها با رزولوشن 1080p و 60 فریم در ثانیه متمرکز شده است، در حالی که پچ دوم با دقت تصویر 4k و 30 فریم در ثانیه خواهد بود. البته این نشریه اطلاعات دیگری را در مورد پچ جدید این بازی در نوامبر منتشر نکرده است.
این سری از Final Fantasy XV با دیگر نسخه‌ها از سری Final Fantasy بسیار فاصله گرفته است و دارای داستانی مستقل و طراحی منحصربه‌فردی می‌باشد و تمرکز بازی بر روی احساسات انسان و باورهای شخصیت‌ها است. این بازی دارای ویژگی‌هایی نظیر محیطی جهان باز است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه