سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير

Xbox One S هنوز به بیرون عرضه نشده است اما این امر مایکروسافت را از بردن کنسول کوچک تر به مغازه ی لباس فروشی برای اولین بار باز نداشته است. اما اگر مدل اولیه ی آن که از بدنه ی بیرونی سفید برخوردار است با دکور شما همخوانی ندارد، شاید رنگ قرمز خونی Gears of War 4 برای شما مناسب باشد. ظاهر آن واقعا زشت است؛  و از 2TB حافظه ی داخلی و از یک نقش لیزری و جای پنجه در قسمت سمت چپ برخوردار است که دشمن جدید Gears of War 4 ، Swarm را معرفی می کند. البته، ویدیوهای HDR نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و GoW4 اولین بازی ای است که از آن سود می برد.
این بسته ی 449 دلاری شامل یک نسخه ی دیجیتالی از بازی Ultimate Edition ، یک گیم پد سفارشی، دسترسی پیشرفته به بازی که از 7 ماه اکتبر آغاز می شود ( 4 روز زودتر از عرضه ی آن به خرده فروشی در تاریخ 11 ) و تعدادی اسلحه های مخصوص بازی می باشد. دسته های آن نیز بی نقص هستند زیرا از طراحی نقش های موجود بر روی کنسول پیروی می کند که از طراحی مشابه روی کنسول و یک اثر انگشت خونی بر روی D-Pad برخوردار است.
اگر یک دسته ی قرمز از پیش طراحی شده نمی خواهید، مایکروسافت از یک دسته ی آبی که از شخصیت اصلی JD Fenix ، یعنی پسر ستاره ی سه گانه ی اصلی مارکوس فینیکس الهام گرفته شده است، برخوردار است. هر یک از آن ها 75 دلار است و برای پیش سفارش در اول ماه آگوست در دسترس می باشد در حالی که امکان رزرو کردن برای این مجموعه کنسول در حال حاضر برای عموم آزاد است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از سری جدید Battlefield