سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

علیرغم بازی های فراوانی که در سال 2016 توسط کمپانی های بازی سازی به علاقه مندان ارائه شد، اما در این میان بازی هایی مخاطب زیادی را جذب خود کردند و به معنای واقعی جهانی شدند. کارشناسان با بررسی این بازی ها، ده بازی برتر سال جاری را اعلام کرده اند.
طرفداران بازی های کمپانی Nintendo، پس از مدت زمان زیادی انتظار با انتشار بازی Paper Mario مواجه شدند. البته شوک تابستان نیز با عرضه بازی پوکمون گو فراموش نشدنی بود. از طرفی پلتفرم Xbox One نیز در طول سال های اخیر از رقبای خود عقب افتاده است. پس از پروژه های حائز اهمیت Re-Core  و  Quantum دیگر بازی جذابی برای کنسول ها منتشر نشد. سپس بازی زیبای Gears Of War 4 توانست قلب میلیون ها نفر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری را تسخیر کند.
در سال جاری کمپانی Blizzard  با انتشار بازی جدید در سبک تیراندازی توانست در میان طرفداران خود محبوبیت بالایی را کسب کند. بازی Overwatch نیز توانست سهم عمده ای را در میان گیمر ها در سراسر جهان ایفا کند.  Overwatch یک بازی ویدیویی چند نفره تیمی در سبک تیراندازی اول شخص است.
در این میان گویا توسعه دهندگان Battlefield نیز پس از ارائه بازی Call of Duty 4 از پروژه خود ناامید شدند، اما با رونمایی از سری جدید بازی با نام  Battlefield 1 همه چیز تغییر کرد. به طوری که این بازی توانست عنوان بهترین بازی تیراندازی سال جاری را به خود اختصاص دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه