تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

حتی پوشاندن خانه ی شما با Alexa آسان تر می شود.
پس از این که دیروز در توییتر به طور اتفاقی آن ها به معرفی یک Echo Dot 50 دلاری جدید پرداختند، آمازون امروز صبح وجود این دستگاه را تایید کرد، که در کنار آن به معرفی یک Echo سفید و عرضه ی آن در انگلستان پرداخت. اما بهتر از قیمت پایین آن (کمتر از 90 دلار در مقایسه با مدل قبلی) این حقیقت مشخص شده است که هر فردی، و نه فقط کاربران در حال حاضر Echo می توانند آن را در اختیار داشته باشند.پیش از این، شما باید Dot را با استفاده از Alexa و از Echo یا Fire TV سفارش می دادید.
درست همانند قبل، Echo Dot جدید میتواند دستیار صدای آمازون Alexa را برای هر بلندگویی با کابل 3.5mm aux به همراه بیاورد. این شرکت ادعا می کند که مدل نسل دوم کمی پرزرق و برق تر از قبل است، اگرچه تقریبا شبیه به عکس های مدل اولیه به نظر می رسد. همچنین این محصول شامل یک پردازشگر سخنگوی سریع تر است که              می تواند استفاده ی بهتری از میکروفون های هفتگانه ی خود، برای تشخیص صدا ببرد. همچنین یک ویژگی جدید به نام ادراک فضایی Echo وجود دارد که به فعال کردن دستورات صوتی برای دستگاه های Echo می پردازد که در نزدیکترین حالت ممکن به شما قرار دارند. این ویژگی می تواند مشکل داشتن چندین دستگاه Echo که به درخواست شما پاسخ می دهند را داشته باشند.
Dot نسل دوم برای پیش سفارش، همین امروز موجود می باشد که در مدل های سیاه و سفید وجود دارند، و در تاریخ 20 اکتبر تحویل آن ها آغاز می شود. و اگر شما فقط می خواهید تا خانه ی خود را با Alexa بپوشانید، می توانید به خرید یک مجموعه ی شش تایی از Echo Dots بپردازید که در نهایت یک واحد رایگان و یا یک مجموعه ی ده تایی را در اختیار شما قرار می دهد که در کنار آن دو Dot رایگان نیز وجود دارند.

برچسب هاAmazon Echo Dot 50
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

حالا Amazon Echo برای شما کتاب می خواند!