گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

یکی از مشکلات اصلی در مسافرت‌های دریایی، نبودن گجتی مناسب برای سفر است. چنین محصولاتی اغلب کم هستند و یا به دلیل حرفه‌ای بودن باقیمت بالایی به فروش می‌رسند. کارشناسان لیستی از گجت‌هایی را ارائه کرده‌اند که می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن‌ها را با خود به همراه داشته باشید. هدفون‌های هوشمند بی‌سیم Bragi Dash Pro به‌ هیچ‌ وجه تحت تأثیر محصولات اپل قرار نگرفته و حتی از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب نیز به هدفون‌های اپل، برتری دارند. سازنده ادعا می‌کند که دستگاه قادر است با شارژ کامل به مدت ۳۰ ساعت کار کند و فعالیت‌های بدنی فرد را کنترل کند.
SuperStar BackFloat - بلوتوث اسپیکر بسیار عالی است که می‌تواند به‌ طور مستقیم بر روی سطح آب قرار گیرد و آهنگ‌های موردعلاقه‌ی شما را در هنگام استراحت بر روی آب، بدون هیچ مشکلی پخش نماید.
GoPro Hero6 نیز به‌ عنوان یکی از بهترین دوربین‌های اکشن معرفی‌ شده است، این دوربین می‌تواند حتی در زیر آب تصویربرداری و فیلم‌برداری کند و این محصول قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا می‌باشد.
مورد آخر نیز، قاب محافظ گوشی هوشمند Lifeproof FR2 است این قاب می‌تواند به مدت یک ساعت گوشی شما را از نفوذ آب به داخل آن محافظت نماید.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه