ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد

به گزارش ایسنا، معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تا سال ۹۶ نزدیک به ۲۷ هزار روستا از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شده‌اند، گفت: امروز بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند.
ابوالفضل رضوی در تشریح لزوم گسترش اینترنت در سطح روستاها به عنوان یک نیاز روستانشینان گفت: در سال‌هایی برخی برای بهره‌مندی روستاییان از آب لوله‌کشی مخالفت می‌کردند و امروز به حمدالله مخالفت‌های این موضوع از بین رفته و آب لوله‌کشی را همه نیاز روستایی می‌دانند؛ در حال حاضر نیز برخی برای بهره‌مندی روستاها از اینترنت پر سرعت مخالفت می‌کنند.
وی افزود: بی‌تردید اینترنت برای روستاها یک نیاز مبرم است؛ چراکه اینترنت ابزاری برای اقتصاد روستا و ابزار آگاهی روستایی از بازارهای داخلی و بین‌المللی است. بنابراین یکی از مسائلی است که در دولت‌های ۱۱ و ۱۲ به آن توجه جدی شده است به شکلی که امروز بیش از ۳۲ هزار روستا از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شده‌اند.
رضوی ادامه داد: قطعا علی رغم برخی مخالفت‌ها تلاش خواهیم کرد تمام روستاهای کشور از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوند و از این مسیر روستایان از بازارهای داخلی و خارجی در جهت فروش محصولات خود بهره‌مند گردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه