نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

اینتل قابلیت جدیدی برای پردازنده‌هایش با درایورهای گرافیکی یکپارچه شده را معرفی کرد که به بازی‌ها امکان تنظیم خودکار بر روی سیستم را می‌دهد. این ویژگی شبیه به Nvidia GeForce Experience است، اپلیکیشنی که برای تنظیمات بهتر گیم طراحی شده تا بهترین عملکرد را بر روی لپ‌تاپ یا PC داشته باشد.
نرم‌افزار کنترل گرافیکی جدید اینتل مخصوصا برای لپ‌تاپ‌هایی که در اصل برای اجرای بازی‌ها طراحی نشده‌اند مفید است. این نرم‌افزار بر روی تمامی پردازنده‌های Skylake و موارد جدیدتر کار می‌کند.
وب‌سایت PC World گزاش می‌کند به‌روزرسانی درایور جدید شامل پشتیبانی از تراشه‌های جدید Kaby Lake G است که دارای پردازنده‌های گرافیکی داخلی Radeon Vega متعلق به AMD می‌باشد. Dell و HP هر دو در حال ساخت لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های جدید هستند و احتمالا هر دو برای بازی کردن بهتر هم هستند.
بازی‌های Battlefield 1، Battlefield 4، American Truck Simulator، Call of Duty WWII، Destiny 2، Dota 2، Grand Theft Auto V و League of Legends همگی با سیستم‌های پشتیبانی شده‌ی اینتل کار می‌کنند و بازی‌های بیشتری هم می‌توانند به طور اتوماتیک بر روی سیستم‌های Iris Pro بهینه‌سازی شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه