اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد

گوگل در حال به‌روزرسانی اپلیکیشن اندرویدی ذخیره‌ی اطلاعات خود با نام Datally است. این برنامه به افراد راه‌های بیشتری برای چگونگی کنترل استفاده از داده‌های تلفن را می‌دهد. Datally از چندین قابلیت جدید از جمله توانایی تنظیم محدودیت‌های استفاده‌ی روزانه از اتصال داده و حالت مهمان برای کنترل بیشتر اطلاعات در زمانیکه دوستتان تلفن شما را برای انجام کارهایش قرض می‌گیرد، بهره‌مند می‌شود. Datally نخستین بار در ماه نوامبر برای یاری رساندن به افراد در بازارهای نو ظهور که درگیر محدودیت اطلاعات هستند، عرضه شد.
اولین قابلیتی که گوگل برای آن اضافه کرده محدودیت‌های روزانه نام داشت، این ویژگی اجازه‌ی تنظیم سهمیه به صورت روزانه برای مقدار داده‌ی مورد استفده را می‌دهد. در حالت مهمان برنامه هم، فرد می‌تواند میزان اطلاعاتی را که فردی دیگر می‌تواند از گوشی وی استفاده کند را محدود کند. این حالت برای خانواده‌هایی که یک تلفن را به اشتراک می‌گذارند مفید است.
ویژگی سومی که گوگل معرفی می‌کند در ارتباط با برنامه‌های استفاده نشده بر روی تلفن است که در این حالت هم اطلاعات دریافت می‌کنند. این خصوصیت به افراد پیشنهاد می‌کند برنامه‌های کمتر مورد استفاده را حذف کنند. آخرین قابلیت عرضه شده هم نقشه‌ای مربوط به سیگنال‌های دریافتی برای شبکه‌های WiFi هستند. بنابراین Datally به افراد نشان می‌دهد برای گرفتن این سیگنال‌ها کجاها بروند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه