اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

توییتر اعلام کرد گزینه‌های حالت تاریک را برای کاربران iOS توسعه می‌دهد. توییتر گزینه‌هایی جدید را به حالت دارک آبی/خاکستری اضافه می‌کند که آن را مدتی پیش عرضه کرده، این گزینه‌ها شامل "Lights Out"، همچنین حالت دارک خودکار هستند.
Bryan Haggerty، مدیر ارشد طراحی توییتر گفت: "دادن گزینه‌های بیشتر به افراد برای خصوصی‌سازی تجربه‌شان بر روی توییتر بر اساس آن چیزی که برای‌شان راحت‌تر است، چیزی است که در جدیدترین به‌روزرسانی Dark Mode عرضه می‌شود."
در ژانویه‌ی گذشته، کاربری خواستار حالت تاریک کامل از مدیرعامل توییتر شدند و از حالت آبی/خاکستری انتقاد کرد. Dorsey در پاسخ به وی گفته بود پلتفرم این موضوع را حل می‌کند.
در به‌روزرسانی جدید، توییتر سه حالت را ارائه کرده است، شامل Dim که همان حالت دارک فعلی است که شرکت در سال ۲۰۱۶ آن را معرفی کرد – یک رنگ آبی/خاکستری که همچنان به افراد احساس راحتی بیشتری برای کار با توییتر را می‌دهد. دومین گزینه Lights Out است، حالت دارک جدید که یک پالت رنگ سیاه خالص است، عملا پیکسل‌ها هیچ نوری ندارند و خاموش هستند. این تم علاوه بر کاهش فشار به چشم در محیط‌های کم نور به حفظ عمر باتری هم کمک می‌کند. گزینه‌ی سوم هم Automatic Dark Mode است. اپ توییتر برای دستگاه‌های iOS این امکان را فراهم می‌سازد که این حالت از محیط روشن به تاریک با توجه به منطقه‌ی زمانی به طور خودکار تغییر کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه