نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

کمپانی چینی Xiaomi آماده است تا سیستم عامل در حال اجرای روی گوشی‌های هوشمند خود را به نسخه‌ی Android 7.0 Nougat ارتقا دهد. در پی این تغییرات گویا محصولات پنج سال اخیر این کمپانی می توانند پوسته ی جدید MIUI 9 را دریافت نمایند.
البته این تغییرات منحصرا به واسطه ی دو مدل Xiaomi Mi 2 و Mi 2S صورت گرفته است. این گوشی‌های هوشمند برای اولین بار در نیمه ی اول سال 2012 به بازار عرضه شد، با این حال توسعه دهندگان این کمپانی تصمیم گرفته اند تا لذت بهره بردن از آخرین نسخه‌ی اندروید را  از کاربران قدیمی خود دریغ نکنند.
به گفته‌ی مدیر اجرایی شرکت Xiaomi،  Lei Jun، گوشی‌های هوشمند Mi 2 و Mi2S، بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، در نتیجه کنار گذاشتن آن بدون جلب رضایت کاربران کاری نادرست و غیرحرفه ای است.
واقعیت این است که شرکت سازنده در نظر دارد تا گوشی‌های هوشمند تولید شده را به ترتیب به صورت گسترده به روزرسانی کند. این اخبار از نوامبر سال گذشته در رسانه ها منتشر شده بود اما گویا اکنون تمام شایعات به واقعیت پیوسته است. یکی از این شایعات ارائه ی نسخه ی جدیدی از گوشی Mi 2 می باشد. در حال حاضر Xiaomi بیانیه ای رسمی در این مورد اعلام کرده است. رونمایی رسمی از پوسته ی جدید MIUI 9 قرار است در تاریخ 23 جولای و مقارن با پرده برداری از Mi5X صورت گیرد. به گفته ی این کمپانی تا پایان سال جاری محصولاتی از سری Mi نظیر Mi Mix، Mi Max, Mi Note، Mi Pad و همچنین Redmi به روزرسانی خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه