نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

آخرین MacBook Proهای جدید شرکت Apple نقدهای متنوعی را دریافت کرده‌اند، اما مشکل نرم‌افزاری موجود در تخمین اشتباه میزان باتری دستگا‌ه‌های جدید، پایان بدی برای سال سخت این شرکت کوپرتینویی به حساب می‌آید.
اگرچه Apple اعلام کرده است که باتری این دستگاه در کار متوسط تا ۱۰ ساعت جواب‌گو خواهد بود، اما استفاده‌ی کاربران و گزارشات آنان رقمی بین ۴ و حتی ۲۰ ساعت را نشان می‌دهد. در حالی که Apple درصدی از ایراد را متوجه‌ی چیپ‌های Skylake شرکت Intel دانسته است، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید احتمالا مشکل مطرح شده را برطرف کرده است.  آزمایشاتی نیز که پس اعمال این به‌روزرسانی از ۳ محصول جدید شرکت Apple صورت گرفته است، حاکی از رفع ایراد مطرح شده می‌‌باشد.
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به تازگی آخرین مدل از لپ‌تاپ‌های شرکت Apple  را خریداری نموده‌اید و نمی‌دانید چرا applet نشانگر باتری، میزان تخمینی توان باقی‌مانده‌ی باتری را ارائه نمی‌دهد، دلیل آن این است که هنوز به‌روزرسانی اخیر را دریافت نکرده‌اید. چراکه این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران Apple Beta ارائه شده است و تا چند هفته‌ی آینده در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

برچسب هاAppleMacbook Pro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کدام MacBook را باید در سال 2015 خرید؟