تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

استارتاپ امنیتی سایبری Exabeam امروز خبر از بودجه‌ی حدوداً 30 میلیون دلاری خود داد. در دور حاضر، سرمایه‌گذران شرکت‌های Lightspeed Venture Partners و Cisco متولیان این امر بوده‌اند.
سان ماتئو، استارتاپی که در کالیفرنیای آمریکا پا به عرصه نهاد، دست به خلق نرم‌افزاری امنیتی سایبری زد که بر روی پلتفرم رایانش ابری نیز گسترش یافته است. این نرم‌افزار مشتریانی دارد که آن را در خدمات وب‌سایت آمازون  (AWS) به کار می‌برند. باید اشاره داشت که این نرم‌افزار طی سه مرحله عمل می‌کند: جمع‌آوری داده‌ها، تشخیص حملات و درنهایت پاسخ به آن‌ها.
Exabeam در ابتدا نرم‌افزار پیشرفته‌ی آنالیز خود را در سال 2013 و طی ضمیمه‌ای به Threat Hunter عرضه نمود. این استارتاپ در هفته‌ای که گذشت، سه محصول دیگر را معرفی کرد: Log Manager، یک سیستم مدیریت داده، Incident Responder، ابزاری پشتیبان برای حملات و نواقص سایبری و Incident Responder که سیستم جمع‌آوری داده برای رایانش ابری است.
این سه محصول جدید Exabeam را در برابر رقیبانی چون ArcSight، FireEye، IBM و Splunk قرار می‌دهد که از ارائه‌دهندگان عمده‌ی امنیت اطلاعات و مدیریت حوادث (SIEM) می‌باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه