کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

استارتاپ تکنولوژی سفر FLYR، در سری A سرمایه‌گذاری، بودجه‌ی خود را برای تکنولوژی‌ای که قیمت بلیط هواپیما را با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کند، ۸ میلیون دلار افزایش داد. سرمایه‌گذاری مذکور توسط صندوق Peter Thiel رهبری می‌شود و Thiel Capital principal Phin Upham در این معامله نیز‌ درگیر شده است. در مجموع، دور جدید سرمایه برای FLYR ، سیزده میلیون دلار به ارمغان می‌آورد.
استارتاپ FLYR که با کلمه‌ی fire هم قافیه است، بهترین راه حل برای سفرهای FareKeep می‌باشد که به مسافران اجازه می‌دهد قیمت بلیط را به مدت یک هفته، برای هزینه‌ی ۲۰  دلار یا بیشتر ثابت نگاه دارند. مفهوم این عملکرد معادل بیمه‌ی بلیط هواپیما است. اگر قیمت یک بلیط بیش از مقدار ثابت‌ نگه‌داشتن شما باشد، FLYR، مسافر را از قیمت مناسب‌تر آگاه کرده و آنها می‌توانند پرواز خود را یا با قیمت‌های پایین‌تر رزرو کرده یا مابه‌التفاوت به آنها بازپرداخت شود و یا خرید خود را کامل کنند.
این در حالی‌ است که برخی خطوط هوایی از ویژگی‌های مشابه بر روی سایت خود استفاده می‌کنند. آژانس‌های مسافرتی آنلاین و سایت‌های metasearch، از جمله TripAdvisor، در حال حاضر با استفاده از FLYR به مشتریان خود توانایی ثبت و ثابت نگاه داشتن هزینه‌ی سفرشان را ارائه می‌کند. این شرکت همچنین به دنبال کار با  کارت اعتباری شرکت‌های دیگر است.

برچسب هاFLYR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دانشمندان تراشه ای اختراع کرده اند که می تواند پرواز سوسک ها را در کنترل بگیرد