کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

تخمین زده شده است تا سال 2021 جرایم اینترنتی حدود 6 تریلیون دلار درآمد داشته باشند و در بخش کسب‌وکارها احتمالا برای کاهش اثرات زیانبار این جرایم تا 5 سال آینده یک تریلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت گیرد و از طرفی ما شاهد افزایش استارتاپ‌هایی هستیم که در حال ایجاد راه‌های ابتکاری برای مبازره با هکرهای مخرب هستند.
Darktrace، شرکت امنیت سایبری که از یادگیری ماشین برای شناسایی و توقف هکرها استفاده می‌کند، در آخرین افزایش بودجه‌ی خود مبلغ 75 میلیون دلار برای این کار در نظر گرفت که این میزان ارزش پول کل این استارتاپ را به 825 میلیون دلار رساند. این شرکت همچنین اعلام کرد که دارای مجموع ارزش قراردادی 200 میلیون دلار، 3000 مشتری جهانی و رشد 140 درصدی در سال گذشته بوده است.
این بودجه‌ی اخیر برای توسعه‌ی عملیات تجاری شرکت در بازارهای آتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب توجه است که امروز شرکت Darktrace به صورت جداگانه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر همکاری استراتژیکی با شرکت مخابراتی CITIC Telecom CPC مستقر در هنگ کنگ دارد که در چین و سایر بخش‌های آسیا خدمات‌رسانی می‌کند و هدف آن هم فراهم کردن نسل بعدی امنیت سایبری به کسب‌وکارهای سراسر آسیا و اقیانوسیه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه