ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

به گزارش مهر، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور امیر ناظمی رئیس این سازمان، سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت و سازمان اداری و استخدامی کشور در محل وزارت ارتباطات با موضوع بررسی بودجه‌ی پیشنهادی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به عنوان رئیس این مجمع با تقدیر از زحمات رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات، در راستای شفاف‌سازی نظامات بودجه‌ای و برنامه‌ای این سازمان گفت: با توجه به جوانگرایی صورت گرفته در انتصاب مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات، امیدواریم در سال‌های آینده خدمات مدیران منجر به پیشبرد اهداف بخش شود.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات نیز برنامه و بودجه‌ی پیشنهادی سازمان برای سال ۱۳۹۸ را با رویکرد کارگزاری (شرکت پروژه) ارائه کرد.
در ادامه پس از بحث و بررسی اعضای مجمع، کلیات بودجه و برنامه به تصویب رسید و قرار شد برای استقرار نظام شرکتی خدمات سازمان فناوری اطلاعات با دو رویکرد «خدمات مشخص مرتبط با اساسنامه» و «خدمات مرتبط با کارگزاری» درآمد و قیمت تمام شده، در جلسه‌ی کارشناسی بررسی و در پیوست بودجه قرار گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه