ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار مطلبی با عنوان «پلی بزن از مهر، به سرپل زخمی» از تخصیص بودجه‌ی هدایای نوروزی این شرکت به هموطنان زلزله‌زده‌ی کرمانشاه خبر داد.
سیدمجید صدری در صفحه‌ی اینستاگرم خود نوشت: 21 آبان 1396 زلزله‌ای مهیب کرمانشاه را لرزاند و امروز چهار ماه از آن زمان می‌گذرد. سنگینی این غم را فقط آن‌ها که بعد از رفتن عزیزانشان، داغ فراموش‌نشدنی بی‌کسی و بی‌سرپناهی را به دوش می‌کشند می‌دانند و بس و هیچ مرهمی، تسکین آلام و دردهای آنان نیست. انتظار زیادی نیست اگر آن‌ها که در گوشه‌ی گرم کاشانه‌ی خود نشسته‌اند، در آستانه‌ی سال نو، عیدانه‌ی خود را نه در محدوده‌ی دوستان و همکاران که به هم‌وطنان و بازماندگان عزیز مصیبت‌دیده تقدیم کنند.
به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات ایران با تاکید وزیر محترم ارتباطات، شرکت مخابرات ایران امسال، هم‌صدا با دیگر سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به این پویش مهرورزی پیوستند، با همدلی قدم به سال جدید خورشیدی میگذارد.
امیدوارم مهرورزی کوچک ما ذره‌ذره، دست یاری‌گر و پرقوتی بسازد و مرهمی باشد که زندگی را از زیر آوار مرگ بیرون می‌کشد.
پیش از این محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرده بود هزینه‌ی هدایای تبلیغاتی نوروزی خود را به هموطنان زلزله‌زده‌ی کرمانشاه اختصاص دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه