ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش فارس، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دلیل نظام بوروکراسی طولانی که برای تدوین استانداردها و تصویب آیین‌نامه استخراج رمزارز وجود داشت، این موضوع با تاخیر جلو رفت.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در رابطه با مسکوت ماندن موضوع رمزارزها در دولت گفت: از حدود یک سال پیش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادات خود را در خصوص استخراج رمزارز به کمیسیون ارائه کرد، حتی برای این موضوع به دنبال امضای تفاهم‌نامه‌ای بودیم که به ما گفته شد هنوز برای این قضیه تصمیم‌گیری نشده و پس از اطلاع باید برای امضای تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه اقدام کنیم.
وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از نهادهایی بود که زودتر از موعد پیشنهادش را در خصوص تعرفه‌های استخراج رمزارز ارائه کرد و تقریبا می‌توان گفت به جز قسمت تعرفه برق، بقیه قسمت‌ها همانطور که مورد پیشنهاد وزارتخانه بود تصویب شد.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه گفت: شاکله‌ای که برای استخراج رمزارزها تصویب شده است، شاکله پیشنهادی وزارت ارتباطات برای دولت بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل نظام بوروکراسی طولانی که برای تدوین استانداردها و تصویب آیین‌نامه استخراج رمزارز وجود داشت، این موضوع با تاخیر جلو رفت.
لازم به ذکر است از چند هفته پیش آیین‌نامه استخراج رمزارز توسط هیات وزیران تصویب شد و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تدوین استانداردهای استخراج رمز ارز واگذار شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه