کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

به نظر می‌رسد که Apple بیشترین سود را از اتفاقات افتاده بر روی Galaxy Note 7 برده است. اتفاقاتی که نهایتا منجر به توقف تولید این گوشی شده است. این بدان معنی است که کاربران Note 7 چاره‌ای جزء انتخاب گوشی دیگری ندارند. در این بین Samsung نیز امید دارد بر اساس طرحی که به مشتریان Note 7 خود ارائه داده، آنان به یکی دیگر محصولات خانواده‌ی Galaxy مهاجرت کنند. اما طبق گزارشات منتشر شده از سوی KGI، شرکت‌های Apple و Huawei بیشترین سود را از این اتفاقات خواهند برد.
Ming-Chi Kuo پیش‌بینی می‌کند سفارش حدود ۵ تا ۷ میلیون کاربر Note 7، گوشی‌های iPhone 7 و یاiPhone 7 Plus باشد. طبق این گزارش اعلام شده است که کاربران Note 7 دیگر اعتمادشان را به برند Samsung از دست داده‌اند و تمایل دارند به پلتفرم‌هایی چون iOS به همراه ویژگی‌های دوربینی خوب، مهاجرت کنند.
رقم تقریبی فروش Galaxy Note 7 به میزان ۱۲ میلیون دستگاه بوده و پیش‌بینی می‌شود که ۵۰ درصد آن به سوی گوشی‌های iPhone و مابقی در بین سایر پلتفرم‌ها و شرکت‌ها پخش شود. شایان ذکر است که گوشی Google یعنی Pixel نیز می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کاربران گوشی‌های Note 7 باشد.
اما همان‌طور که گفته شد، تمامی این موارد تنها پیش‌بینی بازار است. چرا که حتی مشتریانی از Note 7 وجود دارند که همچنان خواهان استفاده از گوشی‌هایشان هستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل