تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

استودیو Sports Interactive Limited به تازگی تاریخ ریلیز بازی مدیریت فوتبال 2017 را به صورت رسمی اعلام کرده است . این خبر جذابی برای مشتاقان و علاقه مندان به این بازی خواهد بود.
به گزارش این استودیو بازی جدید مدیریت فوتبال 2017 در تاریخ 4 نوامبر سال آینده بصورت رسمی عرضه خواهد شد. طبق وعده توسعه دهندگان این بازی این پروژه برای سیستم های ویندوز، MacOS  و لینوکس کار می کند. گفته می شود هر یک از علاقه مندان این بازی با خرید نسخه رسمی این بازی یک جایزه نیز دریافت خواهد کرد. این جایزه یک گوشی شبیه ساز خواهد بود.
هر یک از کاربران که بتواند فرد دیگری را به بازی یکی از نسخه های قبلی بازی ترغیب کند 5 درصد تخفیف هنگام خرید دریافت می کند و اینگونه با ترغیب علاقه مندان به چهار نسخه قبلی می توانید برای خرید نسخه جدید بازی 20 درصد تخفیف دریافت نمایید.


نسخه فعلی مدیریت فوتبال 2017 شامل حدود دو هزار و پانصد تیم فوتبال، حدود نیم میلیون بازیکن. است و به گیمر این امکان را می دهد تا بتواند جهان بزرگ فوتبال را مدیریت کند . این بازی به طرز ماهرانه ای توسط توسعه دهندگان طراحی شده و لحظات هیجان انگیزی را به گیمر القا خواهد کرد.

برچسب هاFootball Manager 2017
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اولیه‌ی جدیدترین اعضای خانواده‌ی اپل؛ iPhone 7 و iPhone 7 Plus