سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

در اواخر تابستان سال جاری، توسعه دهندگان بازی سبک شوتر Destiny 2، نسخه‌ی بتا‌ی این بازی را به کاربران خود عرضه خواهند کرد. کمپانی Bungie به صورت رسمی اعلام کرد نسخه‌ی بتا در تاریخ 28 آگوست امسال به طرفداران ارائه خواهد شد. در این راستا توسعه دهندگان سیستم مورد نیاز برای نسخه‌ی جدید را نیز معرفی کردند.
حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی، پردازنده ی Intel Core i3-3250 یا AMD FX 4350، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7850 با دو گیگابایت حافظه ی و رم ۶ گیگابایت می‌باشد. البته سیستم پیشنهادی نیز به صورت، CPU: Intel – Core i5-2400 یا  AMD – Ryzen R5 1600X، کارت گرافیگ (GPU): Nvidia – GeForce GTX 970 یا  AMD – Radeon R9 390 و 8 گیگابایت رم می‌باشد.
البته کاربرانی که بازی Destiny2 را پیش خرید کنند می توانند در تاریخ 28 آگوست بازی را دریافت کنند و دیگر کاربران در 29 آگوست به بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه‌ی تست بازی تنها تا 31 آگوست در دسترس خواهد بود. گویا توسعه دهندگان قصد دارند این بازی را بر روی کنسول های دیگر نیز ارائه دهند.
لازم به ذکر است، ویژگی هایی همچون مبارزه 4*4 به بازی اضافه شده است. Destiny2  در تاریخ 6 سپتامبر نیز برای کاربران کنسول های Xbox One و PS4 و در تاریخ 24 اکتبر برای PC منتشر خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه