تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

ابتدا برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری توضیح کوتاهی در مورد آن خواهیم داد؛ این بازی یک بازی ویدئویی به سبک اکشن-نقش آفرینی که همراه با محیطی در دنیای آزاد میباشد و توسط استودیوی لهستانی سیدی پراجکت ساخته شدهاست. این بازی برای اولین بار به طور همزمان در ۱۹ مه ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز، ایکسباکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد.
در ابتدا شنیده می شد، بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی (از دی تا اسفند سال ۱۳۹۴) عرضه شود اما بعدا تا نیمه اول سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد. تا پیش از این، یک خردهفروشی تاریخ عرضه بازی را روز ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) اعلام کرده بود. پس از آن، خبرنگاران سایت گیماسپات پیگیر این موضوع شده بودند اما کمپانی سیدی پراجکت رد، هر گونه تاریخ انتشاری را رد کرده بود.
این سایت لهستانی به تازگی خبر انتشار این بازی را در آینده ای نزدیک گزارش داده است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، دومین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 که «خون و شراب» (Blood and Wine) نام دارد، قرار است اواخر ماه جاریِ میلادی، عرضه شود. کاربران در انجمن نئوگف درصفحه دانلود DLCبازی در سایت استیم، اعلام کرده این بسته الحاقی قرار است در روز ۳۱ می ۲۰۱۶ (مصادف با روز سهشنبه ۱۱ خردادماه ۹۵) منتشر شود.
اولین DLC بازی The Witcher 3 که Hearts of Stone نام داشت، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ عرضه شد. انتظار میرود دومین بسته الحاقی بازی حدودا بیش از ۲۰ ساعت گیمپلی داشته باشد که در مقایسه با گیمپلی ۱۰ ساعتی بسته الحاقی اول، ۲ برابر بیشتر است.


سازندگان، این بازی را در نسخه هایی برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تاخیر مجدد در ارائه آپدیت اندروید 5 برای کاربران HTC One و HTC One M8