موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

توسعه دهندگان چینی کمپانی Xiaomi، پیرو استرات/زی این کمپانی، در حال کار بر روی چندین محصول به طور همزمان، همچنین محصولی جدیدی در بازه ی گوشی های هوشمند می باشند. این اصل به Xiaomi کمک خواهد کرد تا طیف وسیعی از محصولات خود را بنا به تقاضا و قیمت در بازار گسترش دهند.
به تازگی پوستر جدیدی از این کمپانی به صورت رسمی منتشر شده است که تصویر گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max 2 را نمایش می دهد. به نظر می رسد یکی از ویژگی های برجسته ی این محصول، وجود یک باتری جادار، دوربین سلفی فوق العاده حساس و صفحه نمایش بزرگ این محصول باشد. Xiaomi این محصول زا برای شروع، به بازار چین ارائه خواهد کرد.
رونمایی از این محصول برای تاریخ 25 می برنامه ریزی شده است و تاکنون اخبار مختلفی در مورد ویژگی های این محصول توسط منابع منتشر شده است، اما همانگونه که می دانیم تا زمان رونمایی رسمی نمیتوان هیچ یک از خبر ها را موثق دانست. طرفداران Mi Max 2 هفته ی گذشته انتظار رونمایی این محصول را می کشیدند که بر اساس بیانه رسمی کمپانی، زمان رونمایی از این محصول به تعویق افتاد. تحلیل گران می گویند تعجبی ندارد که این کمپانی بر اساس استرات/زی های مارکتینگ خود، پس از رونمایی از محصول جدید آن را به صورت رسمی عرضه نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه