موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

بلاگر مشهور، ایوان بلاس، تاریخ رونمایی و آغاز عرضه‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ، Galaxy S9 و S9+ را منتشر کرد. علاوه بر این آژانس ارتباطی برزیل در مورد نوآوری‌های جدید در باتری این محصول اخباری را منتشر کرده است. به گفته‌ی ایوان بلاس دو پرچم‌دار Galaxy S9 و S9+در تاریخ 26 فوریه رسماً رونمایی خواهد شد.
به‌ احتمال‌ زیاد این دو گوشی در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 در بارسلونا، از تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) رونمایی خواهند شد. این محصولات در روز اول مارس پیش‌فروش خواهند شد و در 16 اکتبر (25 اسفند) نیز در قفسه‌های فروشگاه عرضه خواهند شد.
Phonearena گزارش می‌دهد که آژانس ارتباطات برزیل اسناد اطلاعاتی جدیدی را درباره‌ی باتری پرچم‌داران جدید Samsung منتشر کرده است:
Galaxy S9 دارای باتری 3000 میلی‌آمپر و مدل S9+ دارای باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر می‌باشد.
این اطلاعات نشان می‌دهد که ظرفیت نسل جدید باتری‌های گلکسی سامسونگ در مقایسه با Galaxy S8 و S8 + تغییری نخواهد کرد. شاید شرکت بتواند با بهینه‌سازی نرم‌افزار و تجهیز دستگاه به یک پردازند‌ه‌ی کارآمدتر صرفه‌جویی در انرژی افزایش دهد، اما نباید انتظار داشت تا باتری با ظرفیت بالاتری عرضه شود.
پرچم‌دار جدید با نسل قبلی خیلی متفاوت نخواهد بود. قاب از جنس شیشه‌ای و فلزی و صفحه‌نمایش بزرگ با قاب نازک است. تنها تغییرات موجود در طراحی این محصول قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت در قسمت پایینی ماژول دوربین است.
نوآوری جدید محصول پرچم‌دار در سری Galaxy S، وجود ماژول دوربین دوگانه در مدل S9+می‌باشد. در این محصول همانند Galaxy Note 8 ماژول دوم دارای زوم اپتیکال است. از دیگر ویژگی‌های Galaxy S9، دوربین جدید با حالت فیلم‌برداری آهسته با نرخ فریم بالا در هر ثانیه می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه