سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

Sony PlayStation 4 روزبه‌روز بیشتر به سمت یک تکنولوژی منسوخ پیش می‌رود و طرفداران این کنسول منتظرند تا غول تکنولوژی آسیایی، نسخه‌ی آزمایشی کنسول جدید خود را منتشر کنند. با این‌ حال به نظر می‌رسد؛ PS4 باید چندین سال دیگر مهمان ‌خانه‌ی صاحبانش باشد، زیرا بعید است که عرضه‌ی Playstation 5 تا قبل از سال ۲۰۲۱ رخ دهد.
نشریه‌ی Mice Times Asia به نقل از جان کدر، مدیر Sony Interactive Entertainment، می‌نویسد: Sony قصد دارد تا ماه مارس ۲۰۲۱ به تولید PlayStation 4 ادامه دهد. بر اساس این اطلاعات، نتیجه‌گیری می‌شود PlayStation 5 تنها پس از مرگ حتمی "PS4" در تاریخ مذکور عرضه خواهد شد. این اطلاعات همچنین توسط توسعه‌دهندگان بازی برای این پلتفرم تائید شده است: هیچ‌ یک از شرکت‌ها در حال‌ توسعه‌ی محصولات برای PlayStation 5 نیست و حتی در مورد کنسول نسل پنجم هیچ خبری شنیده نمی‌شود.
با این‌ حال شواهدی وجود دارد که نسل بعدی کنسول Sony ممکن است در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. بر اساس اطلاعات توسعه‌دهنده، بازی جدید فرانسوی Call of Duty، برای نسل جدید کنسول‌ها در حال‌ توسعه است. بنابراین احتمال دارد که PlayStation 5 در زمان انتشار نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty 2019 در دسترس باشد. علاوه بر این Sony باید سعی کند جلوتر از رقبای خود حرکت کند زیرا بر اساس شایعات، نسخه‌ی بعدی Xbox در آغاز سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود. اگر این اطلاعات درست باشد، Sony احتمالاً سعی خواهد کرد جلوتر از رقیب اصلی خود، PS 5 را به‌ طور هم‌زمان یا قبل از محصول Microsoft عرضه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه