کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

در حالیکه پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۳، رباتیک‌های صنعتی ارزشی در حدود ۷۱.۷۲ میلیارد دلار داشته باشند، جای تعجب نخواهد بود شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای توجه خود را معطوف بخش‌های سودآور مانند اتوماسیون انبار کالا، تکمیل سفارش، و ساخت کنند.
استارتاپ Intsite اعلام کرد با هدایت Terra Venture Partners برای تامین مالی آنچه ادعا می‌کند اولین فناوری جرثقیل خودکار جهان است، ۱.۳۵ میلیون دلار افزایش بودجه داشته است.
این شرکت که توسط دو برادر مهندس در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، پلتفرمی را توسعه داد که از بینایی کامپیوتر برای تحلیل محتواهای دوربین در زمان حقیقی استفاده می‌کند و به اپراتورهای جرثقیل برجی اطمینان می‌دهد از شرایط حضور کارگران و موانع موجود در محدوده‌ی کارگاهی آگاه می‌شوند. کنترل‌های خودکار این پلتفرم دقت کار جرثقیل ها را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.
Tzach Ram-On، مدیر عامل Intsite ادعا می‌کند، این پلتفرم مطمئنا برای شرکت‌هایی که چرثقیل‌های برجی را به کار می‌گیرند جذاب است که در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار استفاد‌ه‌ی فعال را شامل می‌شوند.  طبق بررسی McKinsey، حدود ۹۸ درصد از پروژه‌های بزرگ ساخت‌وساز به طور قابل ملاحظه‌ای هزینه‌بر هستند، بخشی از آن هم نتیجه‌ی ناکارامدی تجهیزات سنگین می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه