ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

در راستای ارتقای بهره‌وری، كارايی و خدمات ارزنده و نوآور به مشتريان شركت مخابرات ايران، مديرعامل شرکت مخابرات ایران بر لزوم جدیت در هدف‌گذاری و ارزيابی عملکرد كاركنان در سامانه‌ی HRIS تاكيد نمود.
مهندس سید مجید صدری پس از توضیحاتی در خصوص نحوه‌ی پرداخت پاداش از طریق محاسبه در نظام مدیریت عملکرد بیان داشت: با اطلاع‌رسانی و ارايه‌ی بخشنامه‌ی پاداش، فرهنگ‌سازی، تهیه‌ی اینفوگرافی، برگزاری ویدیو کنفرانس و آموزش‌های لازم و تشریح نحوه‌ی پرداخت پاداش، اقدامات مناسبی در مورد سامانه‌ی HR انجام شده است.
مهندس صدری گفت: بازنشستگان و پيشكسوتانی كه در طی شش ماهه‌ی اول سال دارای هدف‌گذار‌ی و امتیاز ارزیابی عملکرد بوده‌اند، برابر ضوابط شركت پاداش شش ماه اول را دريافت خواهند كرد.
وی افزود: کارکنانی كه فاقد هدف‌گذاری و ارزیابی دوره بودند، با مساعدت‌های صورت گرفته با توجه به منابع مالی و عملكرد شركت، حداقل پاداش را دريافت خواهند كرد. همچنین كسانی كه ارزيابی داشته‌اند ولی در سيستم به هر دليل ثبت نشده است برابر نتيجه‌ی تاييد شده توسط بالاترين مقام حوزه محاسبه و پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت همچنین خاطر نشان کرد: كسانی كه ارزيابي داشته‌اند ولی در سيستم به هر دليل ثبت نشده است، پاداش آن‌ها برابر نتيجه‌‌ی تاييد شده توسط بالاترين مقام حوزه‌ی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه